Najcz─Ö┼Ťciej zadawane Pytania

Szybka po┼╝yczka bez BIK – rozwiewamy w─ůtpliwo┼Ťci

Masz pytania przed z┼éo┼╝eniem wniosku o po┼╝yczk─Ö? Chcesz pozna─ç odpowiedzi, kt├│re upewni─ů Ci─Ö, ┼╝e podj─ů┼ée┼Ť dobr─ů decyzj─Ö? Dobrze si─Ö sk┼éada! Na tej stronie znajdziesz to, czego szukasz.

Po┼╝yczka pozabankowa od MiniCredit – najwa┼╝niejsze pytania i odpowiedzi

Zapoznaj si─Ö z pytaniami i odpowiedziami dost─Öpnymi na tej stronie internetowej. Posegregowali┼Ťmy je na poszczeg├│lne kategorie, aby┼Ť m├│g┼é w prosty oraz szybki spos├│b uzyska─ç najwa┼╝niejsze informacje.

 

Po┼╝yczka

Po┼╝yczk─Ö od MiniCredit.pl mo┼╝e otrzyma─ç ka┼╝da osoba fizyczna, kt├│ra:

  • nie posiada jeszcze po┼╝yczki w MiniCredit.pl,
  • z┼éo┼╝y wniosek o po┼╝yczk─Ö w kwocie od 2000 do 5000 z┼é,
  • sp┼éaci┼éa swoj─ů poprzedni─ů po┼╝yczk─Ö

Po┼╝yczk─Ö od MiniCredit.pl mo┼╝e otrzyma─ç ka┼╝da osoba fizyczna, kt├│ra:

  • jest w wieku od 21 do 75 lat,
  • posiada w┼éasny numer telefonu kom├│rkowego,
  • posiada osobisty rachunek bankowy,
  • posiada wa┼╝ny dow├│d osobisty,
  • jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej z miejscem zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
  • posiada pe┼én─ů zdolno┼Ť─ç do czynno┼Ťci prawnych.

Maksymalna kwota pożyczki w MiniCredit to aż 5000 zł.

W MiniCredit.pl mo┼╝esz mie─ç tylko jedn─ů aktywn─ů po┼╝yczk─Ö. Nie jest dopuszczalne jednoczesne posiadanie wi─Öcej ni┼╝ jednej po┼╝yczki. O kolejn─ů po┼╝yczk─Ö mo┼╝esz ubiega─ç si─Ö po dokonaniu sp┼éaty poprzedniej po┼╝yczki.

Tak! Wychodzimy na przeciw potrzebom naszych klient├│w. Posiadanie po┼╝yczki w innej instytucji udzielaj─ůcej po┼╝yczek lub kredytu bankowego nie stanowi przeszkody dla otrzymania po┼╝yczki od MiniCredit.pl. Wystarczy, ┼╝e nie masz op├│┼║nie┼ä w sp┼éatach w innych instytucjach finansowych.

Decyzj─Ö o przyznaniu Tobie po┼╝yczki podejmujemy w kr├│tkim czasie, a przelewy realizowane s─ů od razu po pozytywnej decyzji kredytowej. Korzystamy z natychmiastowych przelew├│w. Przelewy24, dzi─Öki czemu pieni─ůdze mo┼╝esz mie─ç na koncie nawet w 15minut.

Informacj─Ö o decyzji w sprawie po┼╝yczki otrzymasz za po┼Ťrednictwem SMSa lub wiadomo┼Ťci e-mail. Decyzj─Ö w sprawie przyznania po┼╝yczki znajdziesz r├│wnie┼╝ w Twoim Koncie Klienta.

Po┼╝yczka wp┼éynie na Twoje konto nawet w ci─ůgu 15 minut od podj─Öcia przez nas decyzji po┼╝yczkowej!

Transactionlink to aplikacja, kt├│ra jest wykorzystywana przez instytucje finansowe takie jak firmy po┼╝yczkowe i banki w celu potwierdzenia to┼╝samo┼Ťci osoby wnioskuj─ůcej oraz poznania oceny jej zdolno┼Ťci finansowej. Dzi─Öki tej aplikacji firma po┼╝yczkowa mo┼╝e potwierdzi─ç Twoj─ů to┼╝samo┼Ť─ç oraz zdolno┼Ť─ç finansow─ů w kilka minut. Dane s─ů pobierane jednorazowo, a ca┼éy proces jest w pe┼éni bezpieczny.

Od razu po sp┼éacie poprzedniej po┼╝yczki mo┼╝esz wnioskowa─ç o kolejn─ů po┼╝yczk─Ö w Minicredit.pl.

Spłata pożyczki

Szczeg├│┼éy dotycz─ůce sp┼éaty po┼╝yczki mo┼╝esz znale┼║─ç po zalogowaniu si─Ö do Konta Klienta, gdzie udost─Öpniona b─Ödzie dla Ciebie r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç sp┼éaty tradycyjnym przelewem lub szybkim Przelewem24.

Zadzwoń pod numer Działu Windykacji:
+48 888 444 527

WA┼╗NE! Je┼╝eli dokonujesz sp┼éaty po┼╝yczki z innego rachunku ni┼╝ ten, na kt├│ry otrzyma┼ée┼Ť po┼╝yczk─Ö, upewnij si─Ö, ┼╝e poprawnie poda┼ée┼Ť tytu┼é przelewu.

Wszystkie szczeg├│┼éy dotycz─ůce po┼╝yczki jak─ů otrzyma┼ée┼Ť od MiniCredit.pl znajduj─ů si─Ö po zalogowaniu na Twoim Koncie Klienta. Informacje znajdziesz r├│wnie┼╝ w Umowie Po┼╝yczki, jak─ů wys┼éali┼Ťmy na Tw├│j adres e-mail w momencie udzielenia po┼╝yczki.

Je┼╝eli masz problem ze sp┼éat─ů po┼╝yczki skontaktuj si─Ö z naszym Dzia┼éem Windykacji pod numerem telefonu +48 888 444┬á852. Wsp├│lnie znajdziemy rozwi─ůzanie i pomo┼╝emy Ci w sp┼éacie po┼╝yczki.

Oczywi┼Ťcie. Mo┼╝esz dokona─ç sp┼éaty po┼╝yczki przed jej terminem wymagalno┼Ťci, w tym przypadku otrzymasz zwrot za niewykorzystany czas po┼╝yczki.

W przypadku braku terminowej sp┼éaty po┼╝yczki zgodnie z Umow─ů Po┼╝yczki do Twojego zad┼éu┼╝enia mog─ů zosta─ç doliczone odsetki za zw┼éok─Ö w wysoko┼Ťci r├│wnej dwukrotno┼Ťci sumy stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punkt├│w procentowych (odsetki maksymalne za op├│┼║nienie).

W przypadku braku mo┼╝liwo┼Ťci terminowego uregulowania po┼╝yczki z rachunku bankowego, na kt├│ry otrzyma┼ée┼Ť od nas po┼╝yczk─Ö, dopuszczalne jest uregulowania po┼╝yczki z innego rachunku bankowego.

WA┼╗NE! Je┼╝eli dokonujesz sp┼éaty po┼╝yczki z innego rachunku ni┼╝ ten, na kt├│ry otrzyma┼ée┼Ť po┼╝yczk─Ö, upewnij si─Ö, ┼╝e poprawnie poda┼ée┼Ť tytu┼é przelewu.

Tak. Twoja po┼╝yczka mo┼╝e by─ç sp┼éacona z dowolnego konta. Pami─Ötaj, ┼╝e w tytule przelewu musisz wskaza─ç dane zgodnie z Twoj─ů umow─ů, dzi─Öki czemu ┼Ťrodki zostan─ů dobrze zaksi─Ögowane.

Inne pytania

Wnioski o po┼╝yczk─Ö Klienci mog─ů sk┼éada─ç 7 dni w tygodniu ca┼é─ů dob─Ö

Dział Obsługi Klienta:
Poniedzia┼éek – Pi─ůtek: 8:00 – 16:00

Dział Windykacji:
Poniedzia┼éek – Pi─ůtek: 8:00 – 16:00

W celu odzyskania swojego has┼éa wejd┼║ na stron─Ö MiniCredit.pl i naci┼Ťnij w prawym g├│rnym rogu strony przycisk 'ZALOGUJ’. Zostaniesz przeniesiony na stron─Ö do logowania, na kt├│rej wybierz pole ÔÇ×Zapomnia┼ée┼Ť has┼éa?ÔÇŁ.

Zostaniesz poproszony o podanie adresu eÔÇômail, na kt├│ry zostanie wys┼éane tymczasowe has┼éo. System automatycznie wygeneruje nowe has┼éo i wy┼Ťle je na wskazany przez Ciebie adres. Po u┼╝yciu has┼éa tymczasowego zostaniesz poproszony o jego zmian─Ö i o ustanowienie nowego has┼éa do logowania.

Je┼╝eli zmieni┼ée┼Ť numer telefonu kom├│rkowego, to koniecznie skontaktuj si─Ö z nasz─ů infolini─ů pod numerem telefonu +48 888 444 852 . Je┼╝eli podczas analizowania Twojego wniosku o po┼╝yczk─Ö nie b─Ödziemy mogli skontaktowa─ç si─Ö z Tob─ů przez telefon, to Tw├│j wniosek zostanie odrzucony.

Zaloguj si─Ö do swojego Konta Klienta, a tam w przypadku aktywnej po┼╝yczki b─Ödziesz m├│g┼é pobra─ç swoj─ů aktualn─ů umow─Ö w formie pdf.

MiniCredit mo┼╝na spotka─ç na wielu stronach promuj─ůcych najlepsze po┼╝yczki na polskim rynku. Dzi─Öki temu osoba szukaj─ůca dodatkowego finansowania mo┼╝e ┼éatwo zapozna─ç si─Ö z nasz─ů ofert─ů.

Niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 888 444 852. 

FAQ

GDPR Cookie Consent with Real Cookie Banner