Najczęściej zadawane Pytania

Szybka pożyczka bez BIK – rozwiewamy wątpliwości

Masz pytania przed złożeniem wniosku o pożyczkę? Chcesz poznać odpowiedzi, które upewnią Cię, że podjąłeś dobrą decyzję? Dobrze się składa! Na tej stronie znajdziesz to, czego szukasz.

Pożyczka pozabankowa od MiniCredit – najważniejsze pytania i odpowiedzi

Zapoznaj się z pytaniami i odpowiedziami dostępnymi na tej stronie internetowej. Posegregowaliśmy je na poszczególne kategorie, abyś mógł w prosty oraz szybki sposób uzyskać najważniejsze informacje.

 

Pożyczka

Pożyczkę od MiniCredit.pl może otrzymać każda osoba fizyczna, która:

  • nie posiada jeszcze pożyczki w MiniCredit.pl,
  • złoży wniosek o pożyczkę w kwocie od 2000 do 5000 zł,
  • spłaciła swoją poprzednią pożyczkę

Pożyczkę od MiniCredit.pl może otrzymać każda osoba fizyczna, która:

  • jest w wieku od 21 do 75 lat,
  • posiada własny numer telefonu komórkowego,
  • posiada osobisty rachunek bankowy,
  • posiada ważny dowód osobisty,
  • jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej z miejscem zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

Maksymalna kwota pożyczki w MiniCredit to aż 5000 zł.

W MiniCredit.pl możesz mieć tylko jedną aktywną pożyczkę. Nie jest dopuszczalne jednoczesne posiadanie więcej niż jednej pożyczki. O kolejną pożyczkę możesz ubiegać się po dokonaniu spłaty poprzedniej pożyczki.

Tak! Wychodzimy na przeciw potrzebom naszych klientów. Posiadanie pożyczki w innej instytucji udzielającej pożyczek lub kredytu bankowego nie stanowi przeszkody dla otrzymania pożyczki od MiniCredit.pl. Wystarczy, że nie masz opóźnień w spłatach w innych instytucjach finansowych.

Decyzję o przyznaniu Tobie pożyczki podejmujemy w krótkim czasie, a przelewy realizowane są od razu po pozytywnej decyzji kredytowej. Korzystamy z natychmiastowych przelewów. Przelewy24, dzięki czemu pieniądze możesz mieć na koncie nawet w 15minut.

Informację o decyzji w sprawie pożyczki otrzymasz za pośrednictwem SMSa lub wiadomości e-mail. Decyzję w sprawie przyznania pożyczki znajdziesz również w Twoim Koncie Klienta.

Pożyczka wpłynie na Twoje konto nawet w ciągu 15 minut od podjęcia przez nas decyzji pożyczkowej!

Transactionlink to aplikacja, która jest wykorzystywana przez instytucje finansowe takie jak firmy pożyczkowe i banki w celu potwierdzenia tożsamości osoby wnioskującej oraz poznania oceny jej zdolności finansowej. Dzięki tej aplikacji firma pożyczkowa może potwierdzić Twoją tożsamość oraz zdolność finansową w kilka minut. Dane są pobierane jednorazowo, a cały proces jest w pełni bezpieczny.

Od razu po spłacie poprzedniej pożyczki możesz wnioskować o kolejną pożyczkę w Minicredit.pl.

Spłata pożyczki

Szczegóły dotyczące spłaty pożyczki możesz znaleźć po zalogowaniu się do Konta Klienta, gdzie udostępniona będzie dla Ciebie również możliwość spłaty tradycyjnym przelewem lub szybkim Przelewem24.

Zadzwoń pod numer Działu Windykacji:
+48 888 444 527

WAŻNE! Jeżeli dokonujesz spłaty pożyczki z innego rachunku niż ten, na który otrzymałeś pożyczkę, upewnij się, że poprawnie podałeś tytuł przelewu.

Wszystkie szczegóły dotyczące pożyczki jaką otrzymałeś od MiniCredit.pl znajdują się po zalogowaniu na Twoim Koncie Klienta. Informacje znajdziesz również w Umowie Pożyczki, jaką wysłaliśmy na Twój adres e-mail w momencie udzielenia pożyczki.

Jeżeli masz problem ze spłatą pożyczki skontaktuj się z naszym Działem Windykacji pod numerem telefonu +48 888 444 852. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie i pomożemy Ci w spłacie pożyczki.

Oczywiście. Możesz dokonać spłaty pożyczki przed jej terminem wymagalności, w tym przypadku otrzymasz zwrot za niewykorzystany czas pożyczki.

W przypadku braku terminowej spłaty pożyczki zgodnie z Umową Pożyczki do Twojego zadłużenia mogą zostać doliczone odsetki za zwłokę w wysokości równej dwukrotności sumy stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych (odsetki maksymalne za opóźnienie).

W przypadku braku możliwości terminowego uregulowania pożyczki z rachunku bankowego, na który otrzymałeś od nas pożyczkę, dopuszczalne jest uregulowania pożyczki z innego rachunku bankowego.

WAŻNE! Jeżeli dokonujesz spłaty pożyczki z innego rachunku niż ten, na który otrzymałeś pożyczkę, upewnij się, że poprawnie podałeś tytuł przelewu.

Tak. Twoja pożyczka może być spłacona z dowolnego konta. Pamiętaj, że w tytule przelewu musisz wskazać dane zgodnie z Twoją umową, dzięki czemu środki zostaną dobrze zaksięgowane.

Inne pytania

Wnioski o pożyczkę Klienci mogą składać 7 dni w tygodniu całą dobę

Dział Obsługi Klienta:
Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00

Dział Windykacji:
Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00

W celu odzyskania swojego hasła wejdź na stronę MiniCredit.pl i naciśnij w prawym górnym rogu strony przycisk 'ZALOGUJ’. Zostaniesz przeniesiony na stronę do logowania, na której wybierz pole „Zapomniałeś hasła?”.

Zostaniesz poproszony o podanie adresu e–mail, na który zostanie wysłane tymczasowe hasło. System automatycznie wygeneruje nowe hasło i wyśle je na wskazany przez Ciebie adres. Po użyciu hasła tymczasowego zostaniesz poproszony o jego zmianę i o ustanowienie nowego hasła do logowania.

Jeżeli zmieniłeś numer telefonu komórkowego, to koniecznie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu +48 888 444 852 . Jeżeli podczas analizowania Twojego wniosku o pożyczkę nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą przez telefon, to Twój wniosek zostanie odrzucony.

Zaloguj się do swojego Konta Klienta, a tam w przypadku aktywnej pożyczki będziesz mógł pobrać swoją aktualną umowę w formie pdf.

MiniCredit można spotkać na wielu stronach promujących najlepsze pożyczki na polskim rynku. Dzięki temu osoba szukająca dodatkowego finansowania może łatwo zapoznać się z naszą ofertą.

Niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 888 444 852

FAQ