Najczęściej zadawane Pytania

Wniosek o pożyczkę

Wniosek o pożyczkę możesz złożyć na naszej stronie internetowej Minicredit.pl. Wybierz kwotę pożyczki, wypełnij dane i postępuj zgodnie z instrukcją.

W Minicredit.pl udzielamy pożyczek od 500 zł do 5000 zł. Złóż wniosek, a po przeprowadzonej ocenie zdolności kredytowej poinformujemy Cię o dostępnej kwocie.

W Minicredit.pl możesz mieć jednocześnie tylko jedną aktywną pożyczkę. O kolejną możesz wnioskować po dokonaniu spłaty poprzedniej pożyczki.

Decyzję o przyznaniu Tobie pożyczki podejmujemy w krótkim czasie, a przelewy realizowane są od razu po pozytywnej decyzji kredytowej. Korzystamy z  natychmiastowych przelewów. Przelewy24, dzięki czemu pieniądze możesz mieć na koncie nawet w 15minut.

Transactionlink to aplikacja, która jest wykorzystywana przez instytucje finansowe takie firmy pożyczkowe i banki w celu potwierdzenia tożsamości osoby wnioskującej oraz poznania oceny jej zdolności finansowej. Dzięki tej aplikacji firma pożyczkowa może potwierdzić Twoją tożsamość oraz zdolność finansową w kilka minut. Dane są pobierane jednorazowo, a cały proces jest w pełni bezpieczny.

Od razu po spłacie poprzedniej pożyczki możesz wnioskować o kolejną pożyczkę w Minicredit.pl.

Spłata pożyczki

Szczegóły dotyczące spłaty pożyczki możesz znaleźć po zalogowaniu się do Konta Klienta, gdzie udostępniona będzie dla Ciebie również możliwość spłaty tradycyjnym przelewem lub szybkim Przelewem24.

Zadzwoń pod numer Działu Windykacji:
+48 888 444 527

Pożyczkę w Minicredit.pl możesz spłacić przed terminem wymagalności.

Jeżeli masz problem ze spłatą pożyczki skontaktuj się z naszym Działem Windykacji pod numerem telefonu xxxx. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie i pomożemy Ci w spłacie pożyczki.

Tak. Twoja pożyczka może być spłacona z dowolnego konta. Pamiętaj, że w tytule przelewu musisz wskazać dane zgodnie z Twoją umową, dzięki czemu środki zostaną dobrze zaksięgowane.

Inne pytania

Możesz skorzystać z opcji odzyskiwania hasła do konta klienta. W tym celu wejdź na stronę logowania i kliknkij „Nie pamiętam hasła”. Pojawi się formularz resetowania hasła. Po podaniu adresu email na wskazany adres zostanie wysłane hasło tymczasowe, które następnie przy użyciu będzie musiało zostać zmienione na nowe hasło do logowania.

Aby zmienić numer telefonu skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu +48 888 444 852

Zaloguj się do swojego Konta Klienta, a tam w przypadku aktywnej pożyczki w zakładce Dokumenty będziesz mógł pobrać swoją aktualną umowę w formie pdf.

FAQ

GDPR Cookie Consent with Real Cookie Banner